איך להכיר



באמת שאלה
זיונים הרי יש כל כך הרבה דרכים להכיר: נשים רוסיות בלימודים, באירועים ועוד לא התחלנו לדבר על כל הדודות טובות הלב ש"מתות" לראות אותנו נשואים ו"מסודרים".
אבל התשובה הפשוטה היא שהדרך הנפוצה
זיונים היום להכיר את בן/בת הזוג המיועדים היא דרך האינטרנט, באתרי הכרויות כאלה ואחרים.
זאת עובדה שאי אפשר נשים רוסיות
זיונים אבל השאלה נשים רוסיות היא למה? למה אתרי ההיכרויות הם כיום "משרד השידוכים" הגדול ביותר?

הסיבה  נשים רוסיות היא שרוב הפנויים והפנויות אמנם לא פוסלים דרכי הכרויות יותר "טבעיות" (כמו היכרות על הדשא באוניברסיטה או הכרות
זיונים משפחתיים) אבל רובם רואים באפשרות ההיכרויות באינטרנט מימד נוסף, המרחיב את מגוון SEX PARTY העומדים בפניהם.

סיבה חשובה נוספת היא הקלות היחסית בה ניתן להכיר דרך האינטרנט. מה שיפה בהכרות דרך האינטרנט זה שלא צריך להתלבש או אפילו להתאפר או להתגלח (שלא לדבר על לצאת מהבית) בשביל להכיר בני זוג פוטנציאליים. פשוט פותחים כרטיס, ממלאים פרטים בפרופיל, מוסיפים תמונה מחמיאה ומיד נפרש בפנינו עולם קסום מלא בהזדמנויות.

גורם נוסף התורם לפופולאריות הרבה של אתרי ההכרויות היא שהכמות של הפנויים והפנויות באתרים אלה היא פשוט עצומה. גם אם
זיונים לצאת כל ערב לדייט ונתחיל עם כל דבר שזז, אין סיכוי שנוכל להגיע לכל הפרופילים של הפנויים או הפנויות שאתרי ההיכרויות SEX PARTY לנו בלחיצת כפתור. וכמו בכל
זיונים אחר, ככל שההיצע גדול יותר, יש סיכוי גבוה יותר שנמצא את מה שאנחנו מחפשים.

הכרויות סקס הבינו חיש מהר כי מעבר לתקשורת בין חברים, קיים פוטנציאל ענק לשידוכים והיכרויות דרכן.

אט אט החלו הרשתות החברתיות להמציא שלל סוגי אפלקציות שימושיות  זיונים אשר מאפשרות לגולשים ליצור קשרים והיכרויות עם אנשים חדשים.
האפלקציות פועלות כאתר היכרויות לכל דבר, אך מתנהלות זיונים בשליטה מוחלטת של המשתמש.
הדעות בנוגע להיכרויות למטרות רומנטיות וזוגיות דרך הרשתות החברתיות מחולקות בדיוק לשניים. מצד אחד התומכים הנלהבים ומצד שני, האנשים המעדיפים לעשות ברשתות החברתיות את זונה המקורי שלהן ולא לחפש ריגושים מיותרים.

בשנים האחרונות, עם תפיסת התאוצה, הפופולריות וההצלחה של הכרויות באינטרנט, רבים מאמינים כי ניתן למצוא אהבה אמיתית דרכן.
הסברה הרווחת בין תומכי השיטה הנה החיפוש אחר החצי השני שלהם דווקא בין החברים של החברים שלהם. כלומר, היכולת ליצור קשר עם מישהו, כאשר ישנו חבר משותף הופכת הרבה פעמים את ההיכרות הראשונית לקלה בהרבה. חבר זונה את זה: "דילוג על שלב המבוכה".
כאשר שאלתי: "מה באמת את/ה מחפש בהיכרויות ברשתות החברתיות?" התשובות לכך היו מגוונות להפליא. אחוז ניכר מקרב הגברים הנשאלים ענו כי הם מחפשים ריגושים, יחסים מזדמנים, ידידות ו"הכל פתוח". יחד עם זאת, חלקם זונה בדעתם לרוב המכריע של קבוצת הנשים הנשאלות שענו כי הן תרות אחר אהבת אמת וזוגיות של ממש.

במחקר קטן שערכתי, גיליתי כי רבים מהקשרים שנוצרים דרך הרשתות החברתיות אפילו לא מגיעות xex  הדייט ומסתכמות בחבר/ה נוספת לרשימת החברים ברשת. יחד עם זאת שמעתי על מספר sexרב אך בלתי מבוטל של סיפורי הצלחה דרך ההיכרויות ברשתות החברתיות.
זונה

נקודה נוספת לזכותם של אתרי הכרויות היא שכאשר אנו מצטרפים לאתר הכרויות אנו נהנים מחשיפה לבני / בנות זוג פוטנציאליים שללא החיבור האינטרנטי לא היינו פוגשים לעולם. יתכן שהחצי השני שלנו גר ממש להכיר כוסיות אבל פשוט לא מבלה במקומות בהם אנחנו מבלים... לא חבל לפספס?

אז נכון שיש SEX PARTY שאתרי הכרויות לא תמיד אמינים ויש בהם מתחזים, ויש גם הטוענים שהאנשים שם לא רציניים...  אז מה?
כמו בכל תחום אחר, גם בתחום ההיכרויות תמיד יהיו
זיונים שינסו  SEX PARTYאת זירת ההיכרויות להשגת סקס זול או כל דבר אחר,  אבל  נשים רוסיות כדאי לזכור  להכיר כוסיותהחברים באתר הם אנשים כמוני וכמוכם שפשוט מחפשים אהבה וזוגיות...

Blogroll