היכרויות באינטרנט היא יותר ויותר פופולריות, נתמך על ידי הופעתו של רשתות חברתיות כמו פייסבוק, עם כ -11 אחוזים מבוגרים האמריקאים שבקש רומנטיקה דרך אתר היכרויות או ביישום נייד, מחקר חדש מראה.

האינטרנט של מרכז מחקר Pew ופרויקט חיים האמריקאי פרסמו מחקר ביום שני שמראה היכרויות באינטרנט הפכו להיות יותר הזרם המרכזי יותר מאשר בפעם האחרונה החשיבה למדה היכרויות באינטרנט בשנת 2005, שנה שבה מייספייס ופייסבוק התחילו להיות חלק מחיים של אינטרנט מדי יום .


מכיוון שאני מתחזה, הייתי הכבוד ככל האפשר. אני לא להגיב על הודעות דוא"ל או להסתכל על תמונות פרטיות של כולם. ברור, אני לא ממש היום אף אחד.

המחקר המלא זמין באינטרנט.

שימוש באתרי היכרויות גדל, אלא גם את הנכונות למעקב וללכת על תאריכים, כמו 66 אחוזים מאנשים שמשתמשים באתרי היכרויות יצאו עם מישהו מהרשת, עד 43 אחוזים משל daters באינטרנט שהשתתף בסקר בשינה 2005. הוכחה חברתית של נישואים כתוצאה מהיכרויות באינטרנט שיפרו כי פופולריות, כמו 23 אחוזים מהנשאלים בסקר שנשואים או במערכת יחסים ארוך טווח אמרו שהם פגשו את בת הזוג שלהם דרך אתר היכרויות, מסביר אהרון סמית ', חוקר בכיר במכון פיו שכתב בשיתוף המחקר.

[קרא: איך מערכת הכרויות אשת gamed המקוונת 1]

"זה הופך להיות יותר של חלק מהתרבות שלנו כאנשים מבינים כי היכרויות באינטרנט הוא לא משהו שאנשים עושים בגלל שהם צולעים מדי כדי למצוא מישהו אחר. כולנו יודעים שיותר אנשים שעושים את זה", אומרת סמית '.

מחפש באינטרנט אהבה הוא נפוץ יותר, אבל עדיין יש לי אתרי היכרויות הסטיגמה נגדם. עשרים ואחד אחוזים ממשתמשי האינטרנט הסכימו עם שאלת הסקר כי "אנשים שמשתמשים באתרי היכרויות באינטרנט הם נואשים," למרות הסנטימנט שירד בהשוואה ל -29 אחוזים מאנשים שאמרו שבשנת 2005. מקוון הטרדה היא אחת הביקורות העיקריות נגד אתרי היכרויות , כ42 אחוזים מהנשים ו -17 אחוזים מהגברים אמרו לי Pew שהם חוו "מגע לא נוח או מטריד" באתרי היכרויות.

"זה גורם אי נוחות לנשים להתמודד באינטרנט עשוי לשחק לעובדה שגברים הם שלוש פעמים נוטות יותר להתחיל בהודעות מגע הראשונות, שבו אנו הבחנו ממחקר שונה על ידי אמריקאי כלכלת הסקירה," אומרת סמית '. "חוץ מזה לא מצא הרבה הבדל בחוויות ההיכרויות של גברים ונשים. ההבדל היחיד האחר המשמעותי בין גברים ונשים הבחנו הוא שנשים היו סיכוי גבוה פי שניים יש מישהו לעזור להם להסתכל על היכרויות באינטרנט שלהם פרופיל ולבקש עצות. "

רשתות חברתיות לעזור לחבר בין אנשים עם יחסים ארוכי טווח, אבל 32 אחוזים ממשתמשי האינטרנט גם הסכימו עם שאלת סקר Pew כי היכרויות באינטרנט מחזיק אנשים מלהתיישב, כי האתרים מציעים אפשרויות אינסופיות של אנשים חדשים לתאריך.

בשנת 2004 הוענקו מושבעים מרילנד אישה מוכות נטליה Derkach 434,000 $ וקבעו כי אתר היכרויות מפגשים בינלאומיים נכשל במסך לקוחותיהן גברים (האתר עדיין בעסק). בשנה שעברה גבר טקסס זמם לחטוף ולהרוג נשים שפגש באתר.

בתגובה למקרים בעלי פרופיל גבוה בינלאומי ברוקר נישואי תקנה החוק נחקק בשנת 2005. החוק מחייב שבדיקת רקע פלילית ומשפחתית יש להפעיל על האדם, וניתנת בשפה שהיא מבינה את האישה.


העלייה של רשתות חברתיות גם נותנת לאנשים יותר מקומות פרטיים להיות שובבים, כמו 24 אחוזים ממשתמשי האינטרנט של היום פלירטט עם מישהו באינטרנט, לעומת רק 15 אחוזים ממשתמשי האינטרנט שהשתתפו בסקר בשינה 2005, מחקר Pew תערוכות. זוהי אחת סיבות סמית אומרת שהוא רצה לשאול על הפופולריות ההולכת והגדלה של אתרים שתוכננו במיוחד למפגשים מזדמנים.

[קראת: פייסבוק פוסט פרידה: רעה ללב שלך?]

בתגובה למקרים בעלי פרופיל גבוה בינלאומי ברוקר נישואי תקנה החוק נחקק בשנת 2005. החוק מחייב שבדיקת רקע פלילית ומשפחתית יש להפעיל על האדם, וניתנת בשפה שהיא מבינה את האישה.

פירוש הדבר היה גם שברוקרים היו חשובים יותר מתמיד, כי על פי חוק גברים לא יכולים לתת את פרטים אישיים באינטרנט. חברות מסוימות מנסות לעקוף את זה על ידי מציאת פרצות - למשל, על ידי הרישום בסנט קיטס.

אתר אחד מציע להתאים גברים עם "נשים יפות, בריאים וחיוניים במזרח אירופה", שהם "צעירים באופן משמעותי"

החוק גם אינו דורש בדיקות רקע על הנשים.

חלקם מחפשים נשמות תאומות שלהם, אבל סיפורי יבבת הונאה נמצאים בכל מקום. באתר האינטרנט של מאתר הונאה אחת, גברים פרסמו 4968 סיפורי אזהרה של המפגשים שלהם עם כלות כדי אלקטרוני: "היא גנבה את הדרכון, כסף וטלפון נייד ממני," כתב אחד בלונדינית ארוכת הרגליים יוליה, בעוד אחר התלוננו שהתאריך שלו (יוליה שונה ) "לוקח אותך למסעדה שבה היא מקבלת עמלה מהצעת החוק שלך ולאחר מכן מבקשת ממך כסף מונית הביתה."


"אנחנו באמת רוצים לקבל מידע נוסף על תופעת אתר התחברות לרשת, אבל אנחנו לא יכולים למצוא את דרך טובה לשאול על זה בסקר הטלפוני," אומרת סמית '.


נשים ביקשו כסף כדי לממן את דמי הגירה דמיוניים, לקבל תרופה למלריה, ובמקרה אחד, לרשום המכרה הזהב של אביה המת. יש אין סוף סיפורים בטענה כי כמה סוכנויות ליצור פרופילים מזויפים וחיוב יתר לתרגום, בין השאר.

המרכז להגירת מחקרים מזהיר daters נגד הונאות נישואים משותפות, כולל 'הלבבות"' שפתי אמריקאים לנישואים לגרין קארד ו'אני עושה, אני לא 'נישואים שבו הזר מתגרש זוג זר ונשאר עם את חותמם ב ארה"ב מספיק זמן כדי לקבל גרין קארד. ואז הם מתגרשים, להינשא מחדש בעלה לשעבר ועתירה להביא אותו לארצות הברית


ברור, זה לא הרתיע daters. AnastasiaDate צבר 2.6 מיליון ביקורים בחודש המארס לבדו.

ברוקס, אומר כי הוא מקווה נשים אמריקאיות סופו של דבר להשתמש באתר. עד הגברים צריכים לזכור את העצה העתיקה מחוקרים פרטיים: אם זה נראה טוב מכדי להיות אמיתי, זה כנראה הוא ... ואם הם לא יעמדו ב, פגעו 'למחוק'.


דוגמאות של רשתות חברתיות המיועדות לקונסולה נעות בין אשלי מדיסון, אתר המיועד לאנשים נשואים מחפשים עניינים דיסקרטי, לטינדר, יישום נייד המשתמש בנתונים קיימים מפייסבוק כדי לאתר אנשים בקרבת מקום ולצפות בפרופיל פשוט שלהם, בעצם הופכות אותו אפליקציה "חמה או לא". וירטואלית

"סוגים אלה של אתרים לא לעלות אל פני השטח במחקר שלנו, אולי בגלל שהם חדשים רבים ולא הם עליהם עדיין, או אולי בגלל שאנשים לא רוצים להודות לשימוש לא

Blogroll